Internet2009-04-17
0

Rioba z kawowo-biznesowym serwisem internetowym

Agencja Pro-Creation uruchomiła serwis internetowy marki Rioba.Prezentuje on należące do niej kawy, herbaty i syropy, a takżeakcesoria oraz rozwiązania biznesowe dla restauratorów.

Uruchomiony właśnie serwis internetowy marki Rioba zawierainformacje o należących do niej produktach: trzech typach kawy,sześciu gatunkach herbat ekspresowych, jedenastu syropachbarmańskich oraz dodatkach. Ponadto brand obejmuje - takżeprzedstawiane na stronie internetowej - akcesoria do wyposażenialokali gastronomicznych (m.in. dzbanki, szklanki, filiżanki,kieliszki i kubki) oraz rozwiązania biznesowe skierowane dorestauratorów.

rioba

Oprócz tego serwis działający pod adresem www.rioba.pl zawiera kompendium wiedzy opochodzeniu i historii kawy, jej poszczególnych gatunkach orazporady, przepisy i ciekawostki dotyczące tego napoju. Na stronieznajdują się również praktyczne informacje i rady biznesowe oraztreści dostępne po zalogowaniu.

Serwis wykonała i uruchomiła agencja interaktywna Pro-Creation,która wygrała konkurs ogłoszony przez firmę Makro Cash and Carrykontrolującą markę Rioba.

Autor:tw

Więcej informacji:Pro-Creation, Rioba

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas