Radio2012-12-13
8

RMF Classic zmienia playlistę. Grać będzie tylko utwory świąteczne

Stacja RMF Classic na okres świąteczny - od 15 grudnia do 26 grudnia - zmienia swoją playlistę. Rozgłośnia zamiast standardowego repertuaru złożonego z muzyki filmowej i klasyczne emitować będzie wyłącznie świąteczne przeboje.

- Projekt „Świąteczne RMF Classic” inspirowany jest doświadczeniami znanych amerykańskich stacji radiowych, z których ponad 100 decyduje się co roku przed Bożym Narodzeniem na emitowanie wyłącznie świątecznych piosenek. Badania przeprowadzone przez RMF Classic w miastach nadawania potwierdziły olbrzymie zainteresowanie słuchaczy takim właśnie „gwiazdkowym klimatem” w najgorętszym okresie przedświątecznych zakupów i przygotowań - mówi Wirtualnemedia.pl Magdalena Wojewoda, dyrektor programowa RMF Classic. Stacja liczy też, że akcja przyciągnie do rozgłośni nowych słuchaczy.

Specjalna playlista złożona będzie ze świątecznych piosenek oraz tematów instrumentalnych z filmów i seriali o Świętach. W repertuarze znajdą się m.in.: „White Christmas”, “Jingle Bells”, “Santa Claus Is Coming To Town”, “Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow” w wykonaniach Franka Sinatry, Louisa Armstronga, Elvisa Presleya oraz w nowszych aranżacjach Michaela Buble, Diany Krall, Roda Stewarta czy Katie Melua oraz polskie przeboje jak „Z kopyta kulig rwie” Skaldów, „Dzień jeden w roku” Czerwonych Gitar czy „Pod niebem pełnym cudów” zespołu Raz Dwa Trzy. Na kilka dni przed wigilią pojawią się również polskie kolędy w interpretacji polskich wokalistów.

Wszystkie stałe programy zawarte w ramówce RMF Classic, a także specjalne programy świąteczne oraz serwisy informacyjne, nadawane będą bez zmian. 27 grudnia br. stacja powróci do grania dotychczasowego repertuaru złożonego z kompilacji muzyki filmowej i klasycznej.

Projekt „Świąteczne RMF Classic” wspierany będzie kampanią promocyjną w prasie (magazyny Wydawnictwa Bauer, dzienniki ogólnopolskie i regionalne) i w internecie (Interia.pl). Działania przygotował nadawca we własnym zakresie.

Z badania Radio Track wynika, że udział RMF Classic w rynku w okresie od września do listopada br. wyniósł 0,71 proc. (więcej na ten temat).

Autor:pp

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas