Radio Track: pozycję lidera umacnia RMF FM, zyskuje także Zetka,sieć Eska, Radio Maryja i TOK FM. Na przeciwnym biegunie Jedynka iTrójka - tylko u nas szczegółowe dane o rynku radiowym.
Najnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A Millward BrownCompany (maj-lipiec 2007) pokazuje, że 2007 rok należy do radia RMFFM.
W porównaniu z analogicznym okresem 2006 roku radio RMF FMzanotowało wzrost udziału w rynku o 0,6 punktu proc. - do poziomu22,3 proc. Na drugim miejscu w rankingu znalazła się Radio Zet,które zyskało aż 1,7 punktu procentowego (19,70 proc.).
Na podium znalazła się jeszcze "Jedynka" z bardzo niskimudziałem w rynku, który wyniósł zaledwie 13,3 proc. (spadek o 1,4punktu proc.).
Na czwartym miejscu uplasowała się "Trójka" - 6,0 proc. (spadeko 0,2 punktu procentowego).
Porównując dane "miesiąc do miesiąca" najwięcej zyskała"Jedynka".