RMF FM odnotowało w lipcu 2007 r. największe wpływy reklamowespośród wszystkich stacji radiowych. Bardzo słaby wynik PolskiegoRadia - "Trójka" spadła na dziewiąte miejsce a "Jedynka" dopierodziesiąta. Zyskują stacje wchodzące w skład sieci Eska.
Radio RMF FM zarobiło z reklam w lipcu 2007 r. 27 726 515 złwobec 24 019 380 zł w analogicznym okresie 2006 roku - wynika zdanych Expert Monitor przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.Na drugim miejscu znalazło się Radio Zet, które zanotowałoprzychody reklamowe na poziomie 26 676 710 zł (6,96 miliona złwięcej niż w ubiegłym roku).
Dopiero na dziewiątym miejscu radiowa Trójka (spadek o 23,1proc.) a na dziesiątym uplasowała się "Jedynka" (spadek o 65proc.).
Wśród rozgłośni regionalnych najwięcej zarobiła Eska Wrocław -wzrost z 2 397 742 zł do 3 793 608 zł.
Wszystkie monitorowane rozgłośnie zarobiły w lipcu 2007 roku 118835 972 zł wobec 93 194 068 zł w 2006 roku.
dane Expert Monitor opracowano na podstawie danychcennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanychrabatów, bez autopromocji - expert-monitor.pl.
Podsumowanie wpływów reklamowych w lipcu 2007roku: