Radio2006-09-13
0

RMF FM w dół, zyskuje Radio Zet

W ciągu roku RMF FM straciło 1,8 punktu proc. a Zetka zyskała 1,1 proc.. Ostro w dół Radio Maryja i Agora. Wzrost Radiostacji, Eski i Ad.point.

W okresie czerwiec-sierpień 2006 najchętniej słuchaną stacją radiową było radio RMF FM - wynika z opublikowanego wczoraj badania Radio Track, przygotowywanego przez SMG/KRC.
 
Udział radia RMF FM w rynku słuchalności wyniósł 21,1 proc. - w stosunku do analogicznego okresu 2005 roku oznacza spadek o 1,8 punktu proc..

Na drugim miejscu plasuje się Radio Zet z 18,0 proc. udziałem w rynku  (poprzednio 16,9 proc.), na trzecim Program I Polskiego Radia z wynikiem 15,2 proc. (wzrost o 0,4 punktu proc.), a na czwartym "Trójka" - 6,1 proc. (spadek o 0,2 punktu proc.). Kolejne Radio Maryja miało 1,8 proc. (spadek o 0,5 punktu proc.).

Spore zmiany w rynku rozgłośni ponadregionalnych. Swoje wyniki znacząco poprawiła Radiostacja i Tok FM.

 Zobacz tabelęddle SDNUM="1045;0;0,00%" SDVAL="0,04">4,00%4,70%Grupa AD.POINT [11]2,00%1,60%Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych, czerwiec-sierpień 2006/2005

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas