W kwietniu 2006 roku RMF FM miał najwięcej, pod względem cennikowym, wpływów z reklam.
RMF zarobił 32 678 550 zł, czyli o 7,8 mln zł więcej niż w kwietniu 2005 – wynika z danych Expert Monitor*. Na drugim miejscu znalazł się dotychczasowy lider Radio Zet, które zanotowało przychody reklamowe na poziomie 31 160 988 zł (4,8 mln zł więcej).
- Rok temu w związku ze śmiercią Papieża RMF zawiesiło emisje reklam zaś budżety kwietniowe były realizowane w maju. Radio Zet też zawiesiło, ale zaległości zrealizowali jeszcze w kwietniu - wyjaśnia Krzysztof Nepelski, dyrektor marketingu radia RMF FM.
Swoje wyniki poprawiła również "Trójka" oraz "Jedynka".
Wśród rozgłośni regionalnych najwięcej wpływów miało Radio Eska Warszawa - wzrost z 2,5 mln rok temu do 3 mln zł.
Zobacz tabelęsize=1>ESKA Poznań
* - dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów - expert-monitor.pl.