W okresie od grudnia ub.r. do lutego br. liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM, ale stacja zanotowała największy spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej zyskało Radio ZET - raport Wirtualnemedia.pl.
Udział RMF FM pod względem słuchania w okresie od grudnia 2023 roku do lutego 2024 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 28,3 proc. - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Kantar Polska, opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl. Względem analogicznego okresu rok wcześniej udział stacji spadł o 1,9 pkt. proc. - zdecydowanie najbardziej w zestawieniu.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Na drugim miejscu znalazło się Radio ZET z udziałem na poziomie 14,4 proc. (udział tej stacji względem fali grudzień 2022 - luty 2023 wzrósł o 0,8 pkt. proc.). Jednocześnie jest to najwyższy wzrost w zestawieniu.
Ostatnią lokatę podium uzupełnia sieć Eska. Jej udział w rynku w analizowanym okresie wyniósł 6,9 proc. (spadek o 0,1 pkt. proc.).
Tuż za podium znalazła się Jedynka. Udział stacji wyniósł 5,1 proc. (w dół o 0,4 pkt. proc.). Czołową piątkę uzupełnia Audytorium 17 (4,6 proc.; do góry o 0,4 pkt. proc.).
Dane o rynku radiowym w ostatnim roku.