We wrześniu 2006 roku RMF FM zanotowało najwięcej, pod względem cennikowym, wpływów z reklam.
RMF FM zarobiło 30 949 200 zł, czyli o ponad 1 mln zł mniej niż we wrześniu 2005 – wynika z danych Expert Monitor. Na drugim miejscu znalazło się Radio Zet, które zanotowało przychody reklamowe na poziomie 26 436 652 zł (prawie 4 mln zł więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku).
Większe wpływy zanotowało publiczne radio - zyskała "Jedynka" oraz "Trójka".
Wśród rozgłośni regionalnych najwięcej wpływów miało Radio Eska Warszawa - spadek z 3,7 mln rok temu do 3,68 mln zł.
Wszystkie monitorowane rozgłośnie zarobiły w sierpniu 2006 roku 124,2 mln zł, czyli o ponad 15 mln zł więcej niż w sierpniu 2005 roku.
Zobacz tabelę/FONT>
dane cennikowe, bez autopromocji, źródło: Expert Monitor