Radio RMF FM odnotowało w listopadzie 2007 r. największe wpływyreklamowe spośród wszystkich stacji radiowych - zyskują stacjewchodzące w skład sieci Eska i Polskie Radio.
RMF FM zarobiło z reklam w listopadzie 2007 r. 48 188 620 złwobec 36 572 560 zł w analogicznym okresie 2006 roku - wynika zdanych Expert Monitor przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.Na drugim miejscu znalazło się Radio Zet, które zanotowałoprzychody reklamowe na poziomie 44 242 430 zł (5,32 mln zł więcejniż w ubiegłym roku).
Na trzecim miejscu radiowa Trójka (wzrost o 34,6 proc.) a naczwartym uplasowała się "Jedynka" (wzrost o 40,1 proc.).
Wśród rozgłośni regionalnych najwięcej zarobiło radio EskaWarszawa - wzrost z 3 319 930 zł do 3 759 070 zł.
Wszystkie monitorowane rozgłośnie zarobiły w listopadzie 2007roku 182 711 595 zł wobec 145 961 677 zł w 2006 roku.
Zobacz tabelęZobacz tabelę
dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowychnetto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów, bezautopromocji - expert-monitor.pl.
Podsumowanie wpływów reklamowych w listopadzie 2007 roku (dane zautopromocją):