Radio2021-01-26
24

Grupa RMF pracuje nad uruchomieniem stacji RMF News

Grupa RMF planuje uruchomić stację RMF News, która ma się znaleźć w ofercie platformy RMF On. Ma zawierać więcej serwisów i informacji, a mniej muzyki - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Słuchacze mogą pomóc także w wyborze hasła reklamowego, promującego nowe radio.

Po wejściu na stronę rmf24.pl losowo można natrafić na ankietę do wypełnienia, w której słuchacze są proszeni o odpowiedzi na kilkanaście pytań w sprawie nowego kanału RMF News. Nowa stacja, która ma pojawić się w internecie na rmfON.pl ma zawierać serwisy informacyjne, komentarze, więcej aktualnych wydarzeń, ale mniej muzyki.

Słuchacze oprócz podania swojego wieku, wykształcenia, miejsca zamieszkania, tego jakiej ostatnio stacji słuchali, mogą ocenić najlepsze według nich hasło, które miałoby promować RMF News. Wśród propozycji znalazło się m.in. „RMF News - dowiesz się najszybciej”, „RMF News – pewne źródło informacji” czy „RMF News – news za newsem”.

Kierownictwo chce też wiedzieć, co jest szczególnie ważne dla słuchaczy m.in. czy stacja informacyjna powinna być bezstronna i obiektywna, niezależna, powinna bazować na faktach, a nie opiniach.

Spytaliśmy Bauer o szczegóły nowej stacji, jednak otrzymaliśmy odpowiedź, że "obecnie nie są w stanie skomentować tej informacji".

Radio w internecie

W ciągu ostatnich kilku miesięcy w internecie pojawiło się Radio 357, Radio Nowy Świat, działa także Halo.Radio oraz Newonce. Kilka stacji internetowych ma także Polskie Radio m.in. Czwórkę, Radio Chopin czy Polskie Radio Dzieciom, a od końca ubiegłego roku - Polskie Radio Kierowców. Wcześniej jedynie w sieci można było posłuchać Radia Wnet, obecnie posiada już kilka koncesji, a nadawanie w eterze rozpoczęło od połowy października 2018 roku (wtedy na częstotliwościach w Warszawie i Krakowie).

Za pośrednictwem RMF ON można posłuchać RMF FM, RMF Classic, RMF Maxxx, ale też przygotowanych playlist np. „RMF Słoneczne Przeboje” czy „RMF Hity Wakacji 2020”.

Według wyników badania Radio Track od października do grudnia ub.r. RMF FM (Grupa RMF) miało 29,2 proc. udziału w rynku słuchalności, co wobec 28,4 proc. rok wcześniej oznacza wzrost o 2,8 proc.

Autor:Nikola Bochyńska

KOMENTARZE(24)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas