W II kwartale 2006 roku największy spadek udziału w rynku zanotowało Radio Zet. Spory wzrost "Jedynki" i "Trójki".
W II kwartale 2006 roku najchętniej słuchaną stacją radiową w Polsce było w dalszym ciągu radio RMF FM, na drugim miejscu uplasowało się Radio Zet a na trzecim PR 1 - wynika z najnowszych danych badania Radio Track SMG/KRC.
W stosunku do analogicznego okresu 2005 roku radio RMF FM zyskało 0,1 proc. a Radio Zet zmniejszyło swój udział w rynku o 1,56 proc. Obecnie różnica między największymi nadawcami wynosi już 4,5 proc.
Powody do zadowolenia może mieć kierownictwo Polskiego Radia - PR 1 zwiększyło swój udział w rynku o 0,69 proc., "Trójka" o 0,49 proc. a Biska o 0,20 proc.
Zobacz tabelę045;0;0,00%" SDVAL="0,016">1,60%