RMF FM odnotowało w maju 2007 r. największe wpływy reklamowespośród stacji radiowych. Duże spadek "Jedynki" - zyskują stacjelokalne.
Radio RMF FM zarobiło z reklam w maju 2007 r. 37 936 380 złwobec 38 886 310 zł w analogicznym okresie 2006 roku - wynika zdanych Expert Monitor. Na drugim miejscu znalazło się Radio Zet,które zanotowało przychody reklamowe na poziomie 28 628 565 zł(ponad 5,1 miliona zł mniej niż w ubiegłym roku).
Na trzecim miejscu radiowa Trójka (spadek o 32 proc.) a dopierona siódmy uplasowała się "Jedynka" (spadek o 41,6 proc.).
Wśród rozgłośni regionalnych najwięcej zarobiła Eska Warszawa -wzrost z 3,02 mln zł do 3,99 mln zł.
Wszystkie monitorowane rozgłośnie zarobiły w kwietniu 2007 roku144 882 647 zł wobec 132 872 190 zł w 2006 roku.
dane cennikowe netto, bez autopromocji, źródło: ExpertMonitor
Podobne maj 2007:
radio
dzienniki