Radio2005-02-16
0

RMF umacnia pozycję

Radio Zet, mimo kosztownej kampanii z Madonną, traci udział w rynku

Czy kosztowna kampania reklamowa Radia Zet z gwiazdą muzyki pop - Madonną nie sprawdziła się? Taki wniosek można wysunąć po analizie najnowszych danych badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company.

Udział w rynku słuchalności Radia Zet wyniósł w okresie listopad-grudzień 2005 tylko 19,1% i był najniższy od kilkunastu miesięcy.

Jak powiedział nam jeden z analityków rynku radiowego kampania reklamowa Radia Zet z Madonną była przegrzana PR-owska, kiepski spot, fatalny i śmieszny udział Zamachowskiego. Słowem widać, że podobnie jak z Lindą kampania się nie udała.

Pozycje lidera utrzymuje RMF FM, zyskuje także "Trójka".

Zobacz tabelę:p>

Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, osoby w wieku 25-39 lat

Autor:Marcin Szumichora

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas