Reklama2016-07-25
3

Robert Górski w plażowym kiosku zachęca do rejestrowania numerów w Orange na kartę

Robert GórskiRobert Górski

Orange Polska zaczął kampanię reklamową zachęcającą do rejestrowania numerów prepaidowych w Orange na kartę. Akcję, w której Robert Górski występują jako kioskarz, przygotowały firmy marketingowe Publicis Poland i Initiative Warszawa.

W reklamach opisywane są dwa warianty dla użytkowników chcących zarejestrować numer na kartę w Orange: ogłoszona w połowie czerwca oferta promocyjna w taryfach prepaidowych, w ramach której otrzymuje się na miesiąc 1 tys. minut rozmów do wszystkich sieci i 10 GB internetowego limitu danych, oraz abonament na taryfę Smart Plan LTE Bezterminowy z umową zawieraną na dowolnie długi okres (w każdym momencie można ją wypowiedzieć).

Bohaterem spotu jest Robert Górski, który jako kioskarz występuje w kampaniach reklamowych Orange na Kartę od dłuższego czasu. Tym razem w kiosk z Górskim w środku zamienia się plażowy bar, przy którym siedzą dziewczyny rozmawiające o tej ofercie.

Akcja reklamowa jest powadzona m.in. w telewizji oraz internecie. Kreacją reklam zajęła się agencja Publicis Poland, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Warszawa.

Kampanie reklamowe promujące rejestrowanie u nich numerów prepaidowych prowadzą też inni operatorzy telekomunikacyjni. W reklamach Plusa występuje Szymon Majewski, a w kampanii Play - Margaret.

Autor:tw

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas