Radio2014-10-31
3

Robert Janowski w trzeciej odsłonie kampanii Radia Złote Przeboje (wideo)

Agora rusza dzisiaj z trzecią odsłoną kampanii wizerunkowej Radia Złote Przeboje, realizowanej pod hasłem “Prawdziwe złote przeboje”. Twarzą akcji jest ponownie Robert Janowski.

15-sekundowe spoty z udziałem Roberta Janowskiego, gospodarza teleturnieju TVP1 “Jaka to melodia?” będą komunikować, że tylko na antenie rozgłośni można usłyszeć “Prawdziwe złote przeboje”. Reklamy będzie można zobaczyć w stacjach telewizyjnych TVP1, TVP2, Polsat, TVN oraz kinach sieci Helios i Cinema City. Kreacje nawiązujące do spotów ukażą się także w prasie  m.in. w "Gazecie Wyborczej" oraz czasopismach "Auto Świat", "Polityka" i "Forum".

Działania potrwają do połowy listopada br. Reklamy prasowe przygotowała agencja reklamowa Walk Creative, a spot - Grupa Radiowa Agory we współpracy ze studiem Lunapark i SVG Studio.

Poprzednie odsłony kampanii Radia Złote Przeboje pod hasłem “Prawdziwe Złote Przeboje” z udziałem Roberta Janowskiego realizowane były we wrześniu 2013 roku i styczniu 2014 roku.

Z danych Radio Track wynika, że w okresie od lipca do września br. średni udział Radia Złote Przeboje wyniósł 3,3 proc. (więcej na ten temat).

Autor:pp

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas