Reklama2018-06-13
3

Robert Kubica twarzą produktów Lotos Dynamic

Robet Kubica i przedstawiciele Grupy Lotos na briefingu prasowymRobet Kubica i przedstawiciele Grupy Lotos na briefingu prasowym

Kierowca wyścigowy Robert Kubica został ambasadorem produktów Dynamic - submarki koncernu Lotos. Sportowiec promować będzie oleje silnikowe Quazar Dynamic oraz napoje energetyczne.

Kubica, który po kilkuletniej przerwie wrócił w tym sezonie do Formuły 1, będzie firmował swoim wizerunkiem dwie grupy produktów. Pierwsza to oleje silnikowe- nowa, w pełni syntetyczna, energooszczędna i zaawansowana technologicznie seria Lotos Quazar Dynamic, przeznaczona do ochrony najnowszych silników samochodów, produkowanych od 2016 roku.

Druga kategoria to napoje energetyczne, dostępne w trzech smakach. Odnowiono i ulepszono smak Classic – w czarnej puszce z czerwonym otwarciem. Nowości to warianty Mojito – w srebrnej puszce z zielonym otwarciem oraz SugarFree - w złotej puszce z czarnym otwarciem. Wizerunek Roberta Kubicy zastąpił na puszkach sylwetkę czarnej pantery, która od 10 lat widniała na opakowaniu napoju energetycznego Dynamic.

Napoje energetyczne są w sprzedaży na stacjach Lotos od czerwca. Paliwa trafią zaś do dystrybucji w lipcu.

Kampania promocyjna Lotos Dynamic ruszy w najbliższym czasie, obejmie głównie ATL i BTL. Na potrzeby kampanii powstała także sesja zdjęciowa i nagranie z udziałem Kubicy.

Lotos stawia na rozwój marki własnej

- Motosport jest w DNA  Grupy Lotos. Współpracujemy z kierowcami, klubami od wielu lat. Dla nas to motosport to szansa, by przekazać klientom, że mamy najwyższej jakości produkty - mówił wczoraj na briefingu prasowym Jarosław Kawula, wiceprezes zarządu ds. produkcji i handlu Grupy Lotos. - Dla Grupy Lotos stacje paliw to bardzo ważny kanał sprzedaży. Współpraca z Robertem Kubicą pozwoli na realizację nowych projektów marketingowych dla produktów pozapaliwowych oferowanych w sieci - dodał.

Adam Pawłowicz, wiceprezes zarządu ds. handlu spółki Lotos Paliwa przyznał także, że wedle przyjętej strategii Grupa Lotos chce podwoić marżę ze sprzedaży produktów pozapaliwowych w ciągu pięciu lat. Ważnym elementem tego planu jest nastawienie na wzrost udziałów w sprzedaży produktów marek własnych, w tym Dynamic. - Rok temu w pierwszym półroczu udziały te kształtowały się na poziomie 10 proc., jeśli chodzi o linię energetyków. W pierwszym półroczu tego roku będziemy mieli ponad 30 proc. z marki własnej w całości sprzedaży energetyków- wskazał Adam Pawłowicz.

Członek zarządu Lotos Paliwa podał również, że w pierwszych pięciu miesiącach tego roku sprzedaż energetyków na stacjach Lotos potroiła się w skali roku.

Robert Kubica wiosną tego roku podpisał z Lotosem roczny kontrakt, na mocy którego logo sponsora będzie widoczne na jego kombinezonie startowym. Polak dołączył w tym sezonie do zespołu Williams Racing jako kierowca rozwojowy i rezerwowy w zespole.

Lotos współpracował już marketingowo z Kubicą w latach 2013-2015. Wtedy wystąpił m.in. we wspólnej reklamie z zawodnikami piłkarskiej reprezentacji Polski.

Autor:Justyna Dąbrowska

Więcej informacji:Lotos, Dynamic, Grupa Lotos, Robert Kubica

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas