Reklama2020-05-08
22

Robert Lewandowski ambasadorem Huawei na Europę. Rusza kampania sklepu AppGallery

Robert Lewandowski rozszerzył swoją współpracę z Huawei. Piłkarz będzie ambasadorem marki na całą Europę. Wszystkie materiały z wizerunkiem Lewandowskiego, wyprodukowane przez polski oddział Huawei, będą mogły być wykorzystane na potrzeby kampanii reklamowych przez inne rynki.

Robert Lewandowski jest ambasadorem marki Huawei od jesieni 2015 r. Ostatnio piłkarz wystąpił w pierwszej reklamie przygotowanej całkowicie zdalnie, w której promuje nowy smartfon P40 Pro.

Lewandowski ambasadorem na Europę

Teraz poinformowano, że Huawei rozszerzył kontrakt z Robertem Lewandowskim jako ambasadorem marki na całą Europę. Wszystkie materiały z wizerunkiem sportowca wyprodukowane przez polski oddział Huawei będą mogły być wykorzystane na potrzeby kampanii reklamowych przez inne rynki.

Na pytanie o szczegóły nowej umowy polski oddział Huawei poinformował Wirtualnemedia.pl że kontrakt został rozszerzony jedynie terytorialnie i nie jest równoznaczny z automatycznym przedłużeniem umowy. Warunki finansowe pozostają tajemnicą obu stron.

- Wiele razy mówiłem, że „make it possible” w wykonaniu Huawei jest bliskie mojemu sercu - przyznaje Lewandowski. - Determinacja w dążeniu do celu, sumienność i niezłomność w obliczu przeciwności - to są cechy bliskie sercu sportowca. Cieszę się, że razem z Huawei możemy działać jeszcze silniej i jeszcze szerzej, będąc ambasadorem marki w tak wielu krajach.

- Polacy kochają Roberta Lewandowskiego, jest on niekwestionowaną gwiazdą, a jego piłkarska sława sięga znacznie dalej niż granice naszego kraju - zaznacza z kolei Dorota Haller, CMO, dyrektorka marketingu, komunikacji i digital w Huawei CBG Polska. - Rozszerzenie kontraktu na całą Europę świadczy o sile obu marek. Mam na myśli zarówno markę osobistą Roberta, który jest pożądanym ambasadorem z perspektywy wielu innych rynków, jak i siłę marki Huawei, z którą Robert coraz intensywniej współpracuje.

Kampania 360 stopni wypromuje AppGallery

Huawei zapowiedział także, że startuje z kampanią marketingową 360 stopni promującą autorski sklep z aplikacjami, Huawei AppGallery, a także najnowsze urządzenia firmy.

Bohaterami kampanii będą nowe smartfony oparte na ekosystemie marki, Huawei Mobile Services, a obok nich – oferty specjalne dla użytkowników aplikacji pobranych z Huawei AppGallery, dedykowane smartfonom z HMS. Kampania obejmie promocję w telewizji i w radiu, a także działania digital i PR.

Kampania telewizyjna wystartuje 15 maja br. Emitowane będą spoty w wersjach 30-sekundowej i 15-sekundowej, w których pojawi się Robert Lewandowski, ambasador Huawei.

Spot będzie promował Huawei AppGallery nawiązując do hasła „Odkrywaj w AppGallery” widocznego w logotypie sklepu i ma podkreślać jego najważniejsze atuty. Również 15 maja ruszy kampania radiowa, w której emitowane będą 4 spoty. Działania digitalowe i PR-owe rozpoczną się wcześniej, bo 7 maja.

Autor:ps

KOMENTARZE(22)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas