Reklama2020-08-05
3

Robert Lewandowski znów reklamuje Gillette, tym razem z Ligą Mistrzów w tle (wideo)

Ruszyła nowa kampania maszynek do golenia Gillette (produkowanych przez Procter&Gamble) z udziałem Roberta Lewandowskiego. Piłkarz wraca do reklamowania Gillette po dwóch latach przerwy.

Spot z kampanii pokazuje Roberta Lewandowskiego podczas treningu, meczu, zabawy piłką z grupą dzieci, a także jak zawodnik przed lustrem goli się maszynką Gillette. Jest to zestawione ze scenami z treningów i meczów kilku młodych sportowców. Lewandowski zachęca ich, żeby pracowali i wierzyli w siebie mimo przeciwności, reklama kończy się hasłem „Charakter zrodzony z doświadczenia”.

W spocie pojawia się informacja, że Gillette oferuje oficjalne licencjonowane produkty do golenia z logo piłkarskiej Ligi Mistrzów. Procter&Gamble umowę w tym zakresie podpisał z UEFA w lipcu ub.r.

W sierpniu odbędą się najważniejsze mecze sezonu 2019/2020 Ligi Mistrzów i Ligi Europy, przerwanego w połowie marca wskutek epidemii koronawirusa. W Polsce wszystkie spotkania pokażą stacje Polsat Sport Premium, a wybrane mecze także TVP.

 

Dla Roberta Lewandowskiego jest to powrót do reklam Gillette po dwóch latach przerwy. Poprzednio współpracował z tą marką w latach 2011-2018 roku, zaraz po wygaśnięciu umowy zapuścił zarost.

Robert Lewandowski od wielu lat promuje też inną marką należącą do Procter&Gamble - szampon do włosów head&shoulders. Wiosną ub.r. zaczęto emitować spot, w którym Lewandowski trenuje młodego piłkarza i piłkarkę.

Ponadto Lewandowski jest ambasadorem marketingowym kilku innych marek, m.in. Huawei i Oshee. Rozwija też własne brandy, na początku br. w sklepach pojawiła się kawa RL9.

Autor:tw

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas