Piłkarz Robert Lewandowski wesprze Krajowy Instytut Gospodarki Senioralnej. 10 procent ze sprzedaży kawy RL9 Coffee zostanie przekazana na wsparcie osób starszych w walce z koronawirusem.
Lewandowski jest ambasadorem marki kawy RL9 Coffee – najpierw pojawiła się w Niemczech, a od stycznia 2020 roku można ją kupić również w Polsce. Do tej pory dostępna była w sieci Lidl, a w tym tygodniu trafiła też do sklepu internetowego Anny Lewandowskiej Foods by Ann.
Jeszcze w marcu Anna i Robert Lewandowscy przekazali milion euro na walkę z koronawirusem.
"Dziś wszyscy jesteśmy świadomi trudności sytuacji, jaka nas otacza. Dziś wszyscy gramy w jednej drużynie. Bądźmy silni w tej walce i bądźmy jednomyślni. Jeśli możemy w sposób bezpieczny komuś pomóc, to róbmy to. Zdecydowaliśmy się przekazać 1 mln euro na walkę z koronawirusem. (…) Wierzymy, że szybko wrócimy do normalności. Bądźmy razem, bądźmy solidarni" – pisali w swoich mediach społecznościowych. Wiele razy zwracali się też do swoich obserwujących, aby pozostali w domu, jeśli to tylko możliwe i wychodzili tylko wtedy, kiedy jest to niezbędne.