Reklama2020-01-16
15

Robert Lewandowski promuje kawę RL9, na razie do kupienia w Kauflandzie

W sprzedaży w sklepach Kaufland pojawiła się kawa RL9. Jej ambasadorem marketingowym jest piłkarz Robert Lewandowski.

Kawa RL9 jest dostępna w kilku wariantach (crème, espresso, gold) i wersjach opakowań (słoiki 200 g, opakowania 250 g i 1 kg). Opakowania są w czarnej i białej kolorystyce, na każdym są charakterystyczne złote motywy, m.in. nazwa RL9.

Wizerunek Roberta Lewandowskiego jest obecny w materiałach promujących kawę.

Kawa kilka tygodni temu trafiła do sprzedaży w Niemczech, natomiast teraz jest wprowadzana do Polski. Od środy jest dostępna w supermarketach Kaufland, pojawiła się już w ofercie promocyjnej obowiązującej do 22 stycznia (w ramach promocji 250-gramowe opakowanie kosztuje 12,99 zł).

Robert Lewandowski występuje w kampaniach reklamowych wielu marek z różnych kategorii. Na początku ub.r. podpisał umowę z Oshee Polska, w ramach której został międzynarodowym ambasadorem marketingowym jej produktów, przede wszystkim wód mineralnych, napojów izotonicznych i funkcjonalnych. W ramach tej współpracy latem ub.r. wprowadzono do sprzedaży napój funkcjonalny dla sportowców RL9pro.

Pod koniec ub.r. Lewandowski pojawił się w dwóch kampaniach Huawei: wizerunkowej pod hasłem „To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo” (razem z Kubą Wojewódzkim i Marcinem Tyszką) oraz bożonarodzeniowej (wspólnie z Anną Lewandowską). Ponadto został ambasadorem akcji społecznej „Bądź kumplem, nie dokuczaj!”.

##NEWS https://m.wirtualnemedia.pl/m/artykul/restauracja-roberta-lewandowskiego-w-browarach-warszawskich

Inicjały Roberta Lewandowskiego są też w nazwie domu mediowego RL Media, uruchomionego jesienią 2017 roku wspólnie z holdingiem marketingowym Group One. W 2018 roku RL Media zanotował 2,23 mln zł przychodów sprzedażowych i 281,2 tys. zł zysku netto.

Autor:tw

Więcej informacji:Robert Lewandowski, kawa, Kaufland

KOMENTARZE(15)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas