Reklama2020-08-21
3

Robert Lewandowski na stadionie reklamuje 5G w T-Mobile (wideo)

Robert Lewandowski w spocie T-MobileRobert Lewandowski w spocie T-Mobile

Rusza pierwsza kampania reklamowa T-Mobile Polska z udziałem piłkarza Roberta Lewandowskiego. W akcji promowany jest internet mobilny w standardzie 5G.

W spocie T-Mobile Polska Robert Lewandowski na stadionie zarośniętym wysoką trawą jednego z pracowników obiektu, który prosi piłkarza o drobną przysługę - przywitanie się z synem mężczyzny poprzez internetowy wideoczat. Transmisja szybko się jednak urywa, pracownik nie może znaleźć na stadionie odpowiedniego zasięgu, więc Lewandowski daje mu smartfon z internetem od T-Mobile.

Spot, utrzymany w konwencji „Bez nonsensów” obowiązującej w komunikacji marketingowej T-Mobile Polska od wiosny ub.r., kończy się informacją, że firma jest sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski. Umowa, zawarta w kwietniu br., będzie obowiązywała do końca 2022 roku.

5G w T-Mobile od czerwca

Reklama podkreśla, że T-Mobile Polska oferuje największą sieć w standardzie 5G (pod względem liczby stacji bazowych obsługujących ten standard). Telekom uruchomił sieć 5G na początku czerwca, usługa jest dostępna m.in. dla użytkowników z Warszawy i okolic, Łodzi, Krakowa, Poznania, Wrocławia, Płocka, Opola, Częstochowy, Rzeszowa, Bielsko-Białej, Kielc oraz Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego. Obecnie może z niej korzystać 6 mln użytkowników.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/t-mobile-promocja-oferta-dostep-netflikx-na-6-miesiecy-w-reklamie-sonia-bohosiewicz ##

Podpisanie kontraktu reklamowego z Robertem Lewandowskim T-Mobile ogłosił w zeszłym tygodniu. Piłkarz promował już firmę w latach 2014-2016, w jednej z kampanii wystąpił z żoną Anną, w innej z aktorem Tomaszem Kotem.

 

Nowa akcja reklamowa rusza w piątek 21 sierpnia, obejmuje telewizję (spot 30- i 45-sekundowy), internet (spot 60-sekundowy, aktywności w social media) i nośniki stacjonarne.

Kampanię przygotował departament zarządzania marką T-Mobile Polska wraz z agencją DDB Warszawa, za realizację działań w internecie odpowiada agencja VMLY&R, materiały BTL opracowała firma ARC Worldwide Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare Polska.

W drugim kwartale br. T-Mobile Polska osiągnął wzrost przychodów o 3,4 proc. do 1,6 mld zł. Telekom miał 11,02 mln użytkowników (152 tys. więcej niż rok wcześniej), w tym 7,56 mln abonentów i 3,46 mln klientów ofert prepaidowych.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/heyah-oferta-nowa-jakie-ceny-wizerunek-haslo-wiesz-co-robic-wideo-oferta ##

Robert Lewandowski reklamuje też Huawei i Gillette

T-Mobile to kolejna marka z sektora telekomunikacyjnego, którą reklamuje Robert Lewandowski. Piłkarz od kilku lat jest międzynarodowym ambasadorem marketingowym produkującego sprzęt chińskiego koncernu Huawei. W trwającej właśnie kampanii promuje Huawei AppGallery.

Ponadto Lewandowski reklamuje marki z innych branż. Na początku sierpnia, po dwóch latach przerwy, wrócił do kampanii maszynek do golenia Gillette.

Autor:tw

Więcej informacji:T-Mobile, Robert Lewandowski, 5G

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas