Telewizja2007-04-18
0

'Rodzina jak z nut' traci widzów

Nadawany w Jedynce teleturniej muzyczny Roberta Rozmusa pokonuję konkurencję podczas swojej emisji, ale z każdym odcinkiem widownia programu spada.

Średnia oglądalność trzech dotychczas wyemitowanych odcinków teleturnieju muzycznego Jedynki „Rodzina jak z nut” wyniosła 3,08 mln widzów przy udziałach w rynku na poziomie 26,38 proc. – wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Nieco gorzej było w grupie 16-49, gdzie udziały wyniosły 23,98 proc.

Zobacz tabelę30%


„Rodzina jak z nut” to nadawane na żywo widowisko w którym telewidzowie wybierają najbardziej muzykalną rodzinę w Polsce. Bohaterami programu są zwyczajni ludzie oraz największe przeboje muzyki rozrywkowe. Teleturniej prowadzi Rober Rozmus. Emisja dwa razy w miesiącu w niedzielę o godz. 17.20 na antenie TVP1.

Autor:pp - AGB Nielsen Media Research

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas