Reklama2010-06-23
1

Rodzina w aucie promuje kredyt hipoteczny w BGŻ

W pobliżu oddziałów BGŻ trwa ambientowa kampania reklamowa kredytu hipotecznego w tym banku. Akcję realizuje agencja Brainshake.

W ramach ambientowej kampanii reklamowej kredytu hipotecznego oferowanego przez Bank BGŻ w pobliżu jego najczęściej odwiedzanych placówek krąży specyficzny samochód. Z wnętrza auta wydobywają się odgłosy kłótni małżeńskiej, a odpowiednio oklejone szyby sugerują, że w środku – w ciasnocie i niewygodzie – mieszka rodzina razem z całym swoim dobytkiem. Jednocześnie przechodzące obok osoby są zapraszane do udziału w konkursach z nagrodami.

Taka akcja ma odświeżyć wizerunek Banku BGŻ, postrzeganego jako instytucja tradycyjna i stosunkowo konserwatywna, oraz skutecznie zachęcić do jego oferty młodszą grupę konsumentów. Ponadto stanowi uzupełnienie ATL-owej kampanii kredytu hipotecznego w BGŻ, która w połowie maja rozpoczęła się w telewizji i internecie (więcej).

Realizacją kampanii ambientowej – zaplanowanej od 16 do 29 czerwca – zajmuje się agencja Brainshake.

Autor:tw

Więcej informacji:BGŻ, rodzina

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas