Reklama2013-11-29
2

„Rodzinka.pl” reklamuje „trafione prezenty” w Orange (wideo)

Pod hasłem „Trafione prezenty cieszą podwójnie” ruszyła druga odsłona bożonarodzeniowej kampanii reklamowej Orange z udziałem bohaterów serialu „Rodzinka.pl”. Akcję przygotowały firmy Publicis, Opus Film i MEC.

W nowej bożonarodzeniowej reklamie Orange z bohaterami „Rodzinka.pl”, nieoczekiwanym problemem okazują się kupione przez rodziców dwie choinki. Dzieci dochodzą do wniosku, że w takim razie otrzymają podwójne prezenty. O takich prezentach była już mowa w pierwszym świątecznym spocie (obejrzyj go).

Przypomnijmy, że od września br. aktorzy z „Rodzinki.pl” występują w reklamującym usługi Orange serialu „Boscy w sieci” (więcej na ten temat).

Nowy spot informuje, że przy podpisywaniu lub przedłużaniu na minimum dwa lata umowy abonamentowej w Orange (taryfa Smart Plan Multi lub Smart Plan Halo) można otrzymać m.in. HTC Desire 300 (z dodatkową obudową) nawet za złotówkę oraz tablet za złotówkę.

Akcja reklamowa jest prowadzona m.in. w telewizji i internecie. Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis, produkcją spotu zajęło się studio Opus Film, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Autor:tw

Więcej informacji:Orange, Rodzinka.pl

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas