Telewizja2011-03-11
16

“Rodzinka.pl” wygrywa w środowe wieczory

Nowy komediowy serial TVP 2 “Rodzinka.pl” po dwóch tygodniach emisji gromadzi więcej widzów niż nadawane w tym samym czasie propozycje innych głównych stacji. Produkcja podnosi też widownię Dwójki w porównaniu do ub.r.

Średnia oglądalność czterech pierwszych odcinków “Rodzinki.pl” wyniosła 3,74 mln widzów przy udziałach na poziomie 23,17 proc. w grupie 4+ i 23,89 proc. w grupie komercyjnej 16-49 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. Serial nadawany jest w środy o 20.45 i 21.10. Największą widownię miał drugi odcinek produkcji – śledziło go 4,44 mln osób.

W czasie emisji serialu Dwójka jest liderem rynku telewizyjnego. Na drugim miejscu z udziałem na poziomie 19,82 proc. (w 4+) plasuje się telewizja TVN, emitująca wtedy “W11 – Wydział Śledczy” i “You Can Dance – Po prostu tańcz!”. Dalej są: Jedynka (“1920. Wojna i miłość”, “Operacja życie”; 14,28 proc.) i Polsat (film fabularny, mecz Ligi Mistrzów; 12,93 proc.).


Rok temu w paśmie nadawania komediowej opowieści TVP 2 notowała słabsze wyniki. Średnia widownia stacji wynosiła bowiem 2,55 mln osób, co dawało jej odpowiednio 16,40 proc. i 17,34 proc. udziału.

Serial oglądają głównie kobiety, widzowie w wieku 35-39 lat i po 50. roku życia, mieszkańcy wsi oraz osoby z wykształceniem podstawowym i wyższym.

“Rodzinka.pl” to serial komediowy, opowiadający perypetie 5-osobowej rodziny – rodziców oraz ich trzech synów. W rolę rodziców – państwa Boskich - wcielają się Małgorzata Kożuchowska i Tomasz Karolak. Produkcja oparta jest na kanadyjskim formacie „The Parents”.


Oglądalność “Rodzinki.pl” odcinek po odcinku

Zobacz tabelę


Widownia konkurencji w czasie serialu

Zobacz tabelę


Profil widowni “Rodzinki.pl”

Zobacz tabelę


 

Autor:pp

Więcej informacji:Rodzinka.pl

KOMENTARZE(16)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas