Reklama2014-12-01
3

Rodzinne Święta u Brodzik i Wilczaka w reklamach SmartDomu (wideo)

Ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa SmartDomu, wspólnego programu promocyjnego Cyfrowego Polsatu i Plusa. Akcję, której głównymi bohaterami są Joanna Brodzik i Paweł Wilczak, przygotowały firmy Grey Group Poland, TFP, Televisor, PHD Media Direction i Carat Polska.

Nowe reklamy SmartDomu pokazują przygotowania i przebieg Bożego Narodzenia w rodzinie Joanny Brodzik i Pawła Wilczaka, m.in. ubieranie choinki i pieczenie pierogów, rozdawanie prezentów oraz walka o nie między dziećmi. Obserwuje to również, łącząc się internetowo poprzez tablet, ciocia z Kanady.

W kampanii promowana jest świąteczna oferta SmartDomu obejmująca m.in. telewizor LG Smart TV, tablet LG G Pad 8.0 LTE i smartfon LG G2 mini LTE w niskich cenach oraz internet Power LTE za połowę ceny przez cały okres trwania umowy (zobacz szczegóły).

Pierwszy spot pokazywał, jak usługa multiroom nakręciła energią Pawła Wilczaka (obejrzyj to).

Cała kampania jest prowadzona w telewizji (m.in. Polsat, TVN, TVP1, TVP2, kanały tematyczne Polsatu), radiu (m.in. Radio ZET, RMF FM, TOK FM, Radio Eska) oraz internecie (ipla, serwisy Netshare, portale ogólnotematyczne, wyszukiwarki).

Kreację kampanii przygotowała agencja Grey Group Poland, spoty - wyreżyserowane przez Bartka Ignaciuka - wyprodukował dom produkcyjny TFP, a postprodukcją zajęło się studio Televisor. Za planowanie i zakup mediów odpowiadają domy mediowe PHD Media Direction i Carat Polska.

Autor:tw

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas