Reklama 2015-09-22
6

Rodzinne wakacje i kurs tańca w kampanii konta Wymarzony Cel w Raiffeisen Polbank (wideo)

Raiffeisen Polbank zaczął kampanię reklamującą wprowadzone właśnie do jego oferty konto oszczędnościowe Wymarzony Cel. Przy przygotowaniu i realizacji akcji pracują firmy marketingowe GPD Agency, Bomaye, Focus Advantage, 2Bits i Starcom.

Kampania reklamowa konta Wymarzony Cel w Raiffeisen Polbank podkreśla, że korzystne warunki obowiązują na nim przez cały czas, a nie tylko przez początkowy okres, ponadto za wytrwałe oszczędzanie otrzymuje się bonusy. Jakie to warunki? Oprocentowanie jest zawsze równe stawce referencyjnej NBP, która obecnie wynosi 1,5 proc., a jeśli klient przez cały miesiąc nie uszczupli stanu swoich środków, za to dopłaci do nich przynajmniej złotówkę, w kolejnym miesiącu oprocentowanie konta zostanie podwyższone o 0,5 pkt proc.

Reklamy pokazują dwa marzenia, które klientom Raiffeisen Polbank udaje się spełnić dzięki korzystaniu z promowanego rachunku: kurs tańca i rodzinne wakacje. Początkowo cele te wydają się trudne do osiągnięcia, jednak symbolizujący usługi banku Paweł Orleański przekonuje, że jest to możliwe.

- W kampanii konta oszczędnościowego Wymarzony Cel po raz kolejny akcentujemy nasze unikalne w skali rynku podejście do klientów. Podkreślamy, że tym co oferujemy nie są zwykłe produkty bankowe, ale proste i motywujące rozwiązania, które realnie pomagają klientom w realizacji finansowych celów. Takie partnerskie i uczciwie podejście to nasza recepta na długofalowy sukces. Zakładamy też, że lifestylowy charakter spotów i zawarty w nich ładunek pozytywnych emocji pozwolą nam wyróżnić się na tle innych reklam - opisuje Małgorzata Wasiuk, dyrektor ds. marketingu w Raiffeisen Polbank.

Paweł Orleański w reklamach Raiffeisen Polbank występuje od wiosny br., wcześniej promował m.in. Wymarzone Konto Osobiste.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Nowa akcja reklamowa obejmuje przede wszystkim telewizję (TVN, TVP1, TVP2, Polsat, stacje tematyczne), internet (m.in. aktywności na facebookowym i youtube’owym profilu Raiffeisen Polbank, strona Wymarzonycel.pl) oraz oddziały Raiffeisen Polbank (materiały BTL). Potrwa do połowy listopada.

Koncept kreatywny kampanii i reklamy ATL-owe przygotowała GPD Agency. Spoty (wyreżyserowane przez Bartosza Dombrowskiego, z muzyką Krystiana Kościjańskiego) wyprodukował dom produkcyjny Bomaye, adaptacją kreacji reklam BTL-owych zajęła się agencja Focus Advantage, za działania w internecie odpowiada agencja 2Bits, a za planowanie i zakup - dom mediowy Starcom.

Autor: tw

KOMENTARZE (6) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas