Reklama2003-05-01
0

Roleski z Business Consulting

Firma Roleski powierzyła swój budżet reklamowy ...

Firma Roleski powierzyła swój budżet reklamowy na rok 2003 agencji Business Consulting z Katowic, która zajęła się kreacją oraz obsługą kampanii outdoorowej. W marcu br. rozpoczęła się kampania marki Majonez Roleskiego.

Działania reklamowe pod hasłem "Trzy wymiary dobrego smaku" prowadzone są na dwóch nośnikach reklamy zewnętrznej: na tablicach billboardowych oraz na autobusach (reklama typu busboard).

Plakat przedstawia trzy słoiki Majonezu Roleskiego o różnych pojemnościach, natomiast grafika reklamowa umieszczona na autobusach komunikacji miejskiej została uzupełniona o dwa kolejne produkty Firmy Roleski: ketchup oraz musztardę.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas