Jesienne odcinki programu „Rolnicy. Podlasie” ogląda średnio 572 tys. widzów. Cykl ma kilkukrotnie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników Fokus TV, stacja w paśmie nadawania programu jest szóstą najchętniej oglądaną stacją w rynku - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Nowe odcinki drugiego sezonu cyklu „Rolnicy. Podlasie” na antenie Fokus TV oglądać można w niedziele o godz. 20.00, począwszy od 16 sierpnia br. Średnia widownia premierowych odcinków do 4 października wyniosła 572 tys. osób, co przełożyło się na 4,06 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 4,39 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą popularnością cieszył się odcinek cyklu z 27 września. Przyciągnął uwagę 811 tys. osób, co dało Fokus TV 5,32 proc. udziału w 4+ i 5,90 proc. w 16-49.
Dla porównania, udział Fokus TV w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w ub.r. wyniósł 0,93 proc., a w grupie 16-49 było to 0,88 proc. Program ma kilkukrotnie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników stacji.
W porównaniu do pierwszego sezonu (emitowanego od 3 listopada ub.r. do 5 stycznia br.) cykl zyskał 199 tys. widzów. Pierwszą serię „Rolnicy. Podlasie” po śledziło 373 tys. osób, co przełożyło się na 2,41 proc. udziału w grupie 4+ i 2,33 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
Program ma również o 101 tys. oglądających więcej, niż początek drugiego sezonu emitowany od 19 kwietnia do 7 czerwca br. Wówczas cykl „Rolnicy. Podlasie” śledziło 471 tys. osób (odpowiednio 3,14 proc. i 3,34 proc. udziału).
Fokus TV w niedzielnym paśmie w godz. 20.00-20.45 od 16 sierpnia do 4 października miał 4,03 proc. udziału w rynku w 4+ i 4,36 proc. w 16-49. Daje to stacji szóste miejsce w rankingu najchętniej oglądanych stacji w 4+ i siódmą pozycję w grupie 16-49.
Widzowie w serialu „Rolnicy. Podlasie” oglądać mogą losy ludzi, którzy swoje życie związali z uprawą ziemi i hodowlą zwierząt. Produkcja realizowana jest w regionie podlaskim, to autorski projekt Fokus TV.