Telewizja2020-06-20
5

„Rolnicy. Podlasie” hitem Fokus TV. Drugi sezon miał 471 tys. widzów

Wiosenne odcinki programu „Rolnicy. Podlasie” oglądało średnio 471 tys. widzów. Cykl miał kilkukrotnie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników Fokus TV - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Drugi sezon cyklu „Rolnicy. Podlasie” na antenie Fokus TV oglądać można było w niedziele o godz. 20.00, w okresie od 19 kwietnia do 7 czerwca br. Średnia widownia premierowych odcinków wyniosła 471 tys. osób, co przełożyło się na 3,14 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 3,34 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą popularnością cieszył się odcinek cyklu z 19 kwietnia. Przyciągnął uwagę 615 tys. osób, co dało Fokus TV 3,70 proc. udziału w 4+ i 4,71 proc. w 16-49.

Dla porównania, udział Fokus TV w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w ub.r. wyniósł 0,93 proc., a w grupie 16-49 było to 0,88 proc. Program miał kilkukrotnie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników stacji.

W porównaniu do pierwszego sezonu (emitowanego od 3 listopada ub.r. do 5 stycznia br.) cykl zyskał 98 tys. widzów. Pierwszą serię „Rolnicy. Podlasie” po śledziło 373 tys. osób, co przełożyło się na 2,41 proc. udziału w grupie 4+ i 2,33 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

Widzowie w serialu „Rolnicy. Podlasie” oglądać mogą losy ludzi, którzy swoje życie związali z uprawą ziemi i hodowlą zwierząt. Produkcja realizowana jest w regionie podlaskim, to autorski projekt Fokus TV.

Autor:mk

Więcej informacji:Rolnicy. Podlasie, Fokus TV

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas