Telewizja2022-09-18
4

Rusza „Rolnik szuka żony 9” w TVP1. Start przesunął się o dwa tygodnie

W niedzielę 18 września TVP1 rozpocznie emisję dziewiątej edycji reality-show „Rolnik szuka żony”. Cykl według pierwotnych założeń miał wystartować 4 września, ale Jedynka w niedzielne wieczory w ostatnie dwie niedziele nadawała mecze Polaków w ramach MŚ w siatkówce.

„Rolnik szuka żony” to reality-show, w którym kilkoro bohaterów prowadzących gospodarstwa rolne szuka miłości swojego życia. Widzowie mogą zobaczyć, jak spotykają się oni z kolejnymi kandydatkami i kandydatami, spędzają z nimi czas w domu rodzinnym oraz wybierają tych, z którymi chcą spędzić życie.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Program na antenie TVP1 emitowany jest od 2014 roku, oglądać można go co roku w ramówkach jesiennych. Gospodynią cykl od początku jest Marta Manowska.

Nowe odcinki od 18 września w TVP1

W tym roku Jedynka pokaże dziewiątą odsłonę produkcji. Emitowana będzie w niedziele o godz. 21.15, począwszy od 18 września 2022 roku.

Według pierwotnych założeń „Rolnik szuka żony 9” w TVP1 miał wystartować 4 a następnie 11 września. W obie niedziele o 21.00 stacja pokazywała siatkarskie mecze Polaków, które rozgrywały się w ramach mistrzostw świata. Finalnie reprezentacja Polski w MŚ zajęła miejsce drugie.

Ze względu na transmisje siatkarskich meczów TVP1 o godz. 20.00, czyli o 15 minut wcześniej niż planowo w ostatnie dwie niedziele emitowała premierowe odcinki piątego sezonu serialu „Wojenne dziewczyny”.

3,43 mln widzów ósmej edycji

„Rolnik szuka żony 8” na antenie TVP1 pokazywany był w niedziele o godz. 21.15, w okresie od 19 września do 5 grudnia br. Z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że reality-show oglądało średnio 3,43 mln osób. Przełożyło się to na 25,62 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 23,10 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 21,59 proc. w grupie 16-59.

TVP1 w czasie emisji formatu była zdecydowanym liderem rynku zarówno w 4+, jak i w 16-49.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 9,76 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas