Telewizja2017-12-25
10

„Rolnik szuka żony” i „Kuchenne rewolucje” najchętniej oglądanymi programami rozrywkowymi, słabe wyniki nowości (raport)

Marta Manowska, fot. TVPMarta Manowska, fot. TVP

W jesiennej ramówce br. wśród cotygodniowych programów rozrywkowych najwięcej widzów gromadził „Rolnik szuka żony”. Z kolei w grupie komercyjnej najlepiej wypadły „Kuchenne rewolucje”. Słabo wypadły nowości, które w obu grupach znalazły się na szarym końcu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Wśród cotygodniowych programów rozrywkowych nadawanych w czterech głównych stacjach telewizyjnych w jesiennej ramówce 2017 roku największym zainteresowaniem cieszył się pokazywany w niedziele o 21.10 w TVP1 reality-show „Rolnik szuka żony”. Średnia oglądalność czwartego sezonu produkcji wyniosła 3,84 mln osób. Przełożyło się to na 24,73 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Druga lokata należała do emitowanego w soboty o 20.00 w TVN dziesiątego sezonu „Mam talent!” , którego średnia widownia wyniosła 2,90 mln osób (19,66 proc. udziału).

Podium uzupełnia pokazywane przez TVN w czwartki o 21.30 „Kuchenne rewolucje” - 16. sezon programu Magdy Gessler śledziło 2,51 mln widzów, a jego udział wyniósł 19,20 proc.

W czołowej piątce zestawienia znalazły się jeszcze takie produkcje, jak: „MasterChef 6” (emisja w niedziele o 20.00 w TVN; 2,40 mln widzów; 14,68 proc. udziału) i „The voice of Poland 8” (soboty o 20.05 w TVP2; 2,09 mln; 14,35 proc.).

Dopiero na 12. miejscu znalazła się najwyżej sklasyfikowana nowość, czyli „Supermodelka Plus Size” (emisja w środy o 20.40 w Polsacie, 1,29 mln widzów; 8,86 proc. udziału).

Trzy oczka niżej sklasyfikowana została inna nowa produkcja Polsatu, czyli „Wyspa przetrwania” (1,17 mln widzów; 8,14 proc. udziału).

Ostatnie - siedemnaste - miejsce zajęło „Drzewo marzeń” z portfolio TVN (784 tys. widzów; 6,16 proc. udziału).

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 pozycja lidera należała już jednak do „Kuchennych rewolucji” (1,34 mln widzów; 25,51 proc. udziału).

Drugie miejsce w tym ujęciu zajął „Rolnik szuka żony” (1,30 mln; 20,12 proc.), a na ostatniej lokacie podium sklasyfikowany został „MasterChef” (1,26 mln; 19,38 proc.).

Wśród nowych produkcji również w tym ujęciu najlepiej wypadła „Supermodelka Plus Size”, która zajęła 11. miejsce z AMR-em na poziomie 675 tys., a SHR-em% - 11,86 proc.

Widownia „Wyspy przetrwania” wyniosła tutaj 619 tys. osób (11,54 proc. udziału), a „Drzewa marzeń” - 362 tys. widzów (7,59 proc. udziału).

Programy weekendowe w grupie wiekowej 16-59.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(10)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas