Reklama2007-02-13
0

Romantycznie w Sphinxie

Sieć restauracji Sphinx rozpoczyna kolejną akcję promocyjną - 'Walentynkowy Tydzień'.

Na pary, które w dniach od 12 do 18 lutego odwiedzą restauracje Sphinx, czekać walentynkowy upominek. Do każdego zamówionego dania dla dwojga, wśród nich Sphinx, Super Sphinx i Big Faraon, dołączana będzie w prezencie płyta – „Melodie dla dwojga”. Przygotowana specjalnie dla klientów sieci Sphinx, płyta ta zawiera utwory o miłości, wykonywanych między innymi przez: Tom Jones, Diana Ross & Marvin Gayne, czy Melanie C.

Promocja „Walentynkowy Tydzień” prowadzona będzie przez wszystkie restauracje sieci Sphinx na terenie Polski.

         

Akcja komunikowana będzie przez media regionalne (radio: eska, eska rock, Wa-Ma Olsztyn, Złote Przeboje, HIT FM), także poprzez reklamę zewnętrzną (plakaty, ulotki) oraz w samych restauracjach, poza plakatami, na table-standach. Informacje na temat akcji dostępne będą również na stronach internetowych http://www.sfinks.pl/ oraz http://www.sphinx.pl/.

Autorem strategii promocji, „Tydzień Walentynkowy” jest Dział Marketingu Sfinks Polska.

Płyta „Melodie dla dwojga” została przygotowana na zlecenie Sfinks Polska przez Universal Music Polska.

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas