Reklama2007-02-01
0

Rosną wydatki reklamodawców na internetową reklamę

W 2007 roku o 18% wzrosną wydatki firm na reklamę w internecie.

Przewiduje się, że w 2007 roku o 18% wzrosną wydatki firm przeznaczane na reklamę internetową, a w samych Stanach Zjednoczonych o 5,8%, wynika z raportu firmu Outsell.

Reklamodawcy wydadzą o 39% więcej na reklamę w wyszukiwarkach i to ta metoda zanotuje największy wzrost. Reklama drukowana, która w tej chwili pochłania 40% środków przeznaczanych na reklamę będzie znaczyła coraz mniej przy jednoczesnym wzroście reklamy internetowej.

Około 49% reklamodawców zredukuje wydatki na reklamę typu PPC (pay-per-click) z powodu licznych stosowanych przy tej metodzie oszustw. Jednocześnie firmy biorące w ankiecie zapowiedziały inwestycje w swoje strony internetowe i marketing przez e-mail.

Udział reklamy w telewizji, radiu i kinie spadnie o około 3,5% w 2007 roku. Outsell swoje badanie oparł na internetowej ankiecie wypełnionej przez 1010 reklamodawców. W ankiecie zdefiniowano pięć typów mediów: internet, druk, eventy, telewizja/radio/kino i “inne”.

Autor:MarketingVox - DC

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas