Sieć kablowa Vectra na koniec września br. miała ponad 870 tys. abonentów. Najdynamiczniej cały czas rośnie liczba klientów telewizji cyfrowej, która przekroczyła już 530 tys. Z kolei spadek liczby użytkowników zanotował internet mobilny .
Jak wynika z danych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez operatora, na koniec III kwartału 2013 roku z usług Vectry korzystało 870,6 tys. abonentów. To o 55,8 tys. więcej niż przed rokiem (wzrost o 6,85 proc.).
Łączna liczba klientów usługi telewizyjnej wyniosła zaś 813,5 tys., z czego już 529,3 tys. korzystało z telewizji cyfrowej, a to oznacza wzrost o 20,8 proc. Natomiast liczba użytkowników wyłącznie telewizji analogowej systematycznie maleje. Na koniec III kwartału 2013 roku spadła ona o 17,3 proc. w skali roku, do poziomu 284,2 tys. abonentów.
Kolejną najpopularniejszą po telewizji usługą Vectry nadal pozostaje internet. Z wersji stacjonarnej na koniec września br. korzystało 433,2 tys. abonentów, czyli o 17,3 proc. więcej niż na koniec września 2012 roku. Z kolei internet mobilny zanotował spadek liczby klientów o 4,8 proc. Z usługi korzystało 27,2 tys. osób.
Zobacz tabelę
Wciąż wzrasta liczba abonentów telefonii stacjonarnej operatora. Na koniec III kwartału br. z tej usługi korzystało 158 tys. klientów, co stanowi wzrost o 18,7 proc. w stosunku do roku poprzedniego.