Jesienny sezon „Milionerów” ogląda w telewizji TVN średnio 2,16 mln widzów. To nieco więcej niż stacja miała w tym paśmie przed rokiem.
Program po pięciu odcinkach ma średnio 17,6 proc. udziału w grupie 4+ oraz 16,94 proc. wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Przed rokiem program w analogicznym okresie notował odpowiednio 16,74 i 14,92 proc. udziału w rynku ( w 4+ oraz 16-49) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement (NAM) przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
TVN w trakcie emisji „Milionerów” jest stacją drugiego wyboru. Pierwsza pozycja przypada TVP1 ,która ma 3,2 mln widzów i 26,38 proc. udziału w rynku. Na trzecim i czwartym miejscu TVP2 oraz Polsat.
Z danych NAM wynika, że teleturniej nieco chętniej oglądają kobiety oraz mieszkańcy największych miast. W jego profilu widowni dominują osoby powyżej 50 roku życia.