Reklama2007-01-24
0

Rośnie polski rynek reklamy zewnętrznej

Wielkość sprzedaży branży reklamy zewnętrznej wyniosła w 2006 roku 523,8 mln zł (więcej o 10,5 proc. niż w roku 2005). Dane komentuje prezes IGRZ.

Wielkość sprzedaży branży reklamy zewnętrznej w Polsce wyniosła w 2006 roku 523,8 mln zł i była wyższa o 10,5 proc., aniżeli w roku 2005 - wynika z raportu Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej (IGRZ).

Czwarty kwartał 2006 roku zamknął się kwotą sprzedaży w wysokości 143.520.112,00 zł. W stosunku do czwartego kwartału 2005 roku wzrost wyniósł ponad 11 procent.

Dane porównawcze dotyczące wielkości sprzedaży w latach od 2003 do 2006 roku
 Zobacz tabelęozostanie na podobnym poziomie. Nie spodziewam się jednakże, aby rok 2007 był znacząco lepszy od poprzedniego. Branża reklamy zewnętrznej będzie musiała dokonać większego wysiłku, aby utrzymać wynik 2006 roku. Nie bez znaczenia będą zmiany jakościowe na rynku nośników reklamy. Nowoczesne nośniki zaczynają bowiem generować coraz większe przychody. I taki kierunek rozwoju obierają najwięksi gracze polskiego outdooru - prognozuje Lech Kaczoń Prezes IGRZ.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas