W listopadzie wzrosła sprzedaż większości gazet regionalnych. Łączna sprzedaż tytułów pod marką 'Polska' (Polskapresse) wyniosła 399 tys. egz. - najwyższą sprzedaż osiągnęła 'Polska Dziennik Zachodni' - 96 904 egz., a najmniejszą 'Polska Koszalin' - 1466 egz.
Liderem sprzedaży ogółem wśród dzienników regionalnych pozostaje "Polska Dziennik Zachodni" (Polskapresse) ze średnią 96 904 egz. (wzrost o 14,5 proc. w stosunku do analogicznego okresu w 2006 r.) - wynika z listopadowych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugie miejsce zajęła "Gazeta Pomorska" (Gazeta Pomorska Media)
- 85 992 egz. (rok wcześniej 88 595 egz.) a trzecie "Polska
Dziennik Bałtycki" (Polskapresse) - 57 969 egz.
Łączna sprzedaż gazet pod marką 'Polska' (plus "Kurier Lubelski" -
na rynku od 15. października 2007) wyniosła 399 tys. egzemplarzy -
najwyższą sprzedaż osiągnęła 'Polska Dziennik Zachodni' - 96 904
egz., a najmniejszą 'Polska Koszalin' - 1466 egz. Miesiąc wcześniej
osiemnaście tytułów wchodzących w skład dziennika "Polska" miało
średnią sprzedaż na poziomie 359 tys. egz.
Jeśli porówna się dane "miesiąc do miesiąca" to wzrosła sprzedaż
większości dzienników regionalnych.