Prasa2007-01-22
0

Rośnie sprzedaż miesięczników poradnikowych

"Claudia" awansowała na pozycję lidera poradnikowych miesięczników dla kobiet.

 W październiku 2006 roku liderem sprzedaży wśród miesięczników poradnikowych adresowanych do kobiet była ”Claudia” (G+J Polska) – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Sprzedaż wyniosła 480 254 egz. - to ponad 12,5 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2005.

Na drugim miejscu znalazł się ”Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer) - 467 282 egz. (wzrost o 1,5 proc.) a na trzecim ”Olivia” (Axel Springer Polska), która sprzedała się w liczbie 465 023 egz. (wzrost o 19 proc.).

 Zobacz tabelę_i_Forbes_liderami.html">Miesięczniki dla mężczyzn: CKM i Forbes liderami 

  • Super Express wyprzedził Dziennik 
  • "Twój Styl" powrócił na pozycję lidera 
  •  "Twist" liderem
  • Autor:masz

    KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

    NAJPOPULARNIEJSZE

    <WRÓĆ NAPRACA
    PracaStartTylko u nas