W listopadzie 2013 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników pozostał „Fakt”. Jedynym wzrostem sprzedaży pochwalić się mógł „Parkiet”, z kolei najwięcej straciła „Gazeta Polska Codziennie”.
Średnia sprzedaż ogółem dziennika „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) w listopadzie ub.r. wyniosła 335 134 egz., co w porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej oznacza spadek wynoszący 3,36 proc. - wynika z najnowszych danych ZKDP przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Druga pozycja należała do „Gazety Wyborczej” (Agora). Każde jej wydanie w analizowanym okresie sprzedawało się średnio w liczbie 190 383 egz., po spadku o 16,59 proc.
Na ostatniej pozycji podium uplasował się „Super Express” (Murator). Jego wynik w listopadzie ub.r. zmniejszył się o 5,23 proc. do 152 289 egz.
Oczko niżej znalazła się „Rzeczpospolita” (Gremi Business Communications), której średnia sprzedaż ogółem zmalała w ciągu roku o 14,36 proc. i wyniosła 62 796 egz.
Natomiast największy spadek, wynoszący 24,80 proc., zanotowała zajmująca siódme miejsce „Gazeta Polska Codziennie” (Forum). Jej średni sprzedażowy wynik w badanym miesiącu wyniósł 23 414 egz.
Natomiast jedynym wzrostem pochwalić się mogła wydawana przez Gremi Business Communications „Gazeta Giełdy Parkiet”. Jej średnia sprzedaż ogółem zwiększyła się bowiem o 13,27 proc. do 4 600 egz.
Zobacz tabelę
W listopadzie 2013 roku w porównaniu do października 2013 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 3,46 proc.) pochwalić się mogła „Gazeta Wyborcza”.
Z kolei najwięcej (2,47 proc.) stracił w tym ujęciu „Przegląd Sportowy” (Ringier Axel Springer Polska). Stało się tak, mimo że tytuł ten w lipcu ub.r. został odświeżony (więcej na ten temat).
Zobacz tabelę