Prasa2009-03-20
0

Rośnie sprzedaż 'Wprost' i 'Angory', spada 'Polityki' i 'Newsweeka'

Największe tygodniki opinii zamknęły styczeń 2009 r. spadkamisprzedaży w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłym rokiem.Liderem była "Polityka", najwięcej - aż 17 proc. - stracił"Newsweek" - raport Wirtualnemedia.pl.

Sprzedaż ogółem "Polityki" w styczniu 2009 r. wyniosła 146 704egz. i była o 1 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu 2007 roku- wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanychprzez portal Wirtualnemedia.pl.

Za "Polityką" uplasował się "Gość Niedzielny" (Wydawnictwo KuriiMetropolitalnej "Gość Niedzielny) ze sprzedażą ogółem na poziomie129 290 egz. (wzrost o 2,3 proc.).

Na trzecim miejscu znalazł się "Wprost" (AWR "Wprost"), którysprzedał się w ilości 129 010 egz. (wzrost o 7,5 proc.).Przypomnijmy, że 1 grudnia do sprzedaży trafił zupełnie odmienionynumer tygodnika "Wprost". Pismo zyskało nowy logotyp, szatęgraficzną, czcionkę, zmieniła się też jego zawartość merytoryczna.Relaunchowi tygodnika towarzyszyła kampania reklamowa.

Zobacz tabelę



Zobacz tabelę




Wśród tygodników zamieszczających przedruki z prasy polskiej izagranicznej liderem była "Angora" (Wydawnictwo Westa-Druk MirosławKuliś), która w styczniu br. sprzedała się w ilości 313 687egz.
Zobacz tabelę
Zobacz tabelę

Autor:masz

Więcej informacji:Newsweek, Polityka, Przekrój, Wprost, zkdp

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas