Rozgrywki piłkarskie Ekstraklasy ogląda na antenie Canal+ Sport średnio 131 tys. widzów, więcej niż przed rokiem w analogicznym okresie. Najchętniej oglądanym spotkaniem był jak dotąd mecz Cracovia Kraków-Lech Poznań.
Canal + Sport ma podczas emisji spotkań średnio 0,9 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 1 proc. udziału w grupie 16-49. Najmniejszą widownię zgromadził mecz Jagiellonia Białystok-Śląsk Wrocław (88 tys. ;0,62 proc. udziału w grupie 4+).
Przed rokiem mecze Ekstraklasy śledziło w Canal+ Sport - w analogicznym okresie - 115 tys. widzów. Największym zainteresowaniem cieszyło się spotkanie Wisła Kraków-Lechia Gdańsk (150 tys. widzów i 1,52 proc. udziału).
Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl magazyn „Liga+” w soboty ogląda średnio 38 tys. widzów, zaś „Liga + Extra” w niedziele 70 tys. widzów.