Internet2010-02-02
0

Rosyjski rynek reklamy online wart 261 mln USD

Wartość rosyjskiego rynku internetowej reklamy graficznej wyniosła w 2009 roku 8,3 miliarda rubli (261 milionów dolarów).

To o 10 proc. więcej w porównaniu z rokiem 2008 - wynika z danych agencji AdWatch/Isobar. Internet był w zeszłym roku jedynym z największych segmentów medialnych, który zanotował wzrost.

Najwięcej pieniędzy na tego typu reklamę wydali w minionym roku producenci i dilerzy samochodów (30 proc.), a następnie operatorzy telekomunikacyjni (12 proc.).

Wśród czołowych reklamodawców znalazły się firmy Ford Motors, Honda, MTS, Megafon i Peugeot Citroen.

 źródło: Quintura blog

Autor:wm

Więcej informacji:Rosja, reklama online

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas