Reklama2011-07-04
1

Roto reklamuje okna dachowe w internecie

W internecie trwa kampania reklamowa okien dachowych firmy Roto. Akcję producent przygotował wspólnie z domem mediowym Value Media.

Internetowa kampania okien dachowych Roto ma na celu zwiększenie świadomości tej marki wśród konsumentów oraz zwrócenie szczególnej uwagi na wybrane modele. I tak w akcji eksponowane są okna Roto Design i Azuro oraz systemy solarne Roto Sunroof. Kampania skierowana jest zarówno do odbiorców indywidualnych, jak też do architektów i osób związanych z branżą budowlaną.


Akcja obejmuje różnorodne formaty reklamowe (double billboardy, expand cornery i artykuły sponsorowane) w serwisach takich jak m.in. Okna.pl, Muratorplus.pl, Muratordom.pl, Budujemydom.pl, Architekci.pl i Architektura.info. Kreację kampanii firma Roto przygotowała we własnym zakresie, natomiast za strategię działań oraz planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Value Media, który zdobył to zlecenie w przetargu.

Autor:tw

Więcej informacji:Roto, okna dachowe

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas