Reklama2013-12-03
2

Rozbrykany cielak reklamuje mleko Łaciate Junior (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa wprowadzonego właśnie do sprzedaży mleka Łaciate Junior (produkowanego przez SM Mlekpol). Akcję - pod hasłem „Pełne mleko energii” - przygotowały firmy Publicis, Platige Image i MEC.

Spot mleka Łaciate Junior tak samo jak poprzednie reklamy Łaciatego jest animowany i pokazuje perypetie stada krów. Tym razem głównym bohaterem jest rozbrykany, pełen energii cielak.

Taki przekaz ma wzmacniać poczucie bliskości i budować pozytywne emocje wobec marki Łaciate Junior, a także pokazywać, że mleko to zawiera ważne dla dzieci naturalne składniki odżywcze.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (kanały z oferty TVN, TVP, Polsat i AtMediów) oraz internet (TVNplayer.pl, Ipla, Nk.pl, strony z oferty AtMedia Online i Glossy Media).

Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis, produkcją i postprodukcją spotu zajęło się studio Platige Image, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MEC.

Autor:tw

Więcej informacji:Łaciate, Mlekpol

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas