Telewizja2014-11-06
8

„Rozmowy niedokończone” i „Informacje dnia” najchętniej oglądanymi programami TV Trwam

Wśród osób oglądających telewizję 33,2 proc. ogląda Telewizję Trwam, z czego 43,9 proc. potrafi wymienić tytuł audycji emitowanej na antenie stacji. Najpopularniejszymi programami są „Rozmowy niedokończone” i „Informacje dnia” - wynika z badania ankietowego przeprowadzonego na zlecenie nadawcy stacji.

Widzów TV Trwam podzielono w wynikach badania na grupę potwierdzonych (43,9 proc.) - widzowie, potrafiący wymienić choć jedną pozycję emitowaną na antenie stacji oraz deklaratywnych (56,1 proc.), czyli takich, którzy deklarowali znajomość stacji, ale nie wykazali się znajomością jej programu.

W obu tych grupach respondenci najczęściej wskazywali, że oglądają TV Trwam codziennie lub kilka razy w tygodniu. Wśród programów, które są najchętniej oglądane widzowie wymieniali najczęściej „Rozmowy niedokończone” - 20,8 proc. badanych. Oprócz tego wskazywane były spontanicznie pozycje takie jak „Apel Jasnogórski” (18,0 proc.), „Informacje dnia” (14,8 proc.) czy Transmisja Mszy Św. (13,2 proc.).

Respondentów poproszono również o wybranie oglądanych audycji z zaprezentowanej im listy. Najczęściej wskazywaną odpowiedzią przez widzów potwierdzonych i deklaratywnych były „Informacje dnia” i „Rozmowy niedokończone”.
 
Wśród widzów Telewizji Trwam przeważają osoby w wieku dojrzałym w kategorii wiekowej 65+ - 34,3 proc. dla widzów deklaratywnych i 38,4 proc. dla widzów potwierdzonych - oraz kategoria 50-65 lat (odpowiednio 31,5 proc. i 31,6 proc.). Osoby oglądające religijny kanał mają przeważnie wykształcenie średnie lub zawodowe i mieszkają głównie w miastach.

Dochód największej grupy uczestników badania nie przekraczał kwoty 2800 zł netto, a jako sposób jego uzyskania wskazywali oni emeryturę bądź rentę (49,7 proc. dla widzów deklaratywnych, 53,6 proc. dla widzów potwierdzonych), a także umowę o pracę (odpowiednio 27,5 proc. i 28,8 proc.).

Telewizja Trwam nie korzysta z badań firmy Nielsen Audience Measurement, a jej nadawca, Fundacja Lux Veritatis, nie zgłaszał jak dotąd chęci włączenia stacji do panelu telemetrycznego. Nielsen nie informuje, czy złożył nadawcy propozycję objęcia badaniem. - Nie przekazujemy tego typu informacji ze względu na tajemnicę handlową - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Aleksandra Boczkowska z firmy Nielsen.

Badanie ankietowe na widzach Telewizji Trwam przeprowadzono w dniach od 4 do 8 września 2014 roku na grupie 2015 mieszkańców Polski. Wiek respondenta wyniósł co najmniej 15 lat.

Autor:łb

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas