Telewizja2014-03-10
5

„Rozmowy w toku” z mniejszą widownią. Hitem oświadczyny w rytmie disco polo

Talk-show Ewy Drzyzgi „Rozmowy w toku” w obecnym sezonie ogląda 1,15 mln osób, czyli o 300 tys. mniej niż rok wcześniej. TVN w czasie emisji programu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym.

Od 10 lutego do 6 marca br. talk-show „Rozmowy w toku” oglądało średnio 1,15 mln widzów, co przełożyło się na 12,26 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 14,26 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek programu wyemitowany został 14 lutego br. Mężczyźni oświadczali się w nim kobietom w rytmie ulubionych przebojów disco polo. Przyciągnęło to przed ekrany 1,41 mln osób.

„Rozmowy w toku” w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej straciły 300 tys. widzów. Wówczas talk-show TVN oglądało bowiem 1,45 mln osób, co przekładało się odpowiednio na 15,88 proc. i 19,06 proc. udziału.

Trzy topowe odcinki „Rozmów w toku”

Zobacz tabelę

 

W paśmie nadawania programu TVN jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajmuje Polsat - z udziałem na poziomie 19,26 proc. - emitujący wtedy „Wydarzenia”, „Prognozę pogody”, „Interwencję” oraz „Malanowskiego i partnerów”. Za TVN plasują się: TVP1 (12,13 proc.; głównie „Drużyna A”, „Polska non stop” oraz „Sprawa dla reportera”) oraz TVP2 (8,59 proc.; głównie transmisje z igrzysk olimpijskich, „Panorama kraj”, „Pogoda” i powtórki seriali). Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.

Zobacz tabelę


„Rozmowy w toku” oglądać można w dni powszednie o godzinie 16.00 na antenie TVN. Stacja nadaje program od 2000 roku.

 

Autor:mk

Więcej informacji:Rozmowy w toku, Ewa Drzyzga, TVN

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas