Internet 2006-12-05
0

Różne postrzeganie 'User Generated Ads'

User Genereted Ads jest rodzajem reklamy tworzonej przez internautów.

Najnowsze badania wykazują,, że odbiorcy nie są przekonani do tego rodzaju promowania produktów.

Zgodnie z danymi  Amerykańskiego Stowarzyszenia Marketingu tradycyjne reklamy są postrzegane jako bardziej przyjazne i kreatywne.

Młodzi ludzie w wieku 18-24 uważają promocje typu „user generated” za mniej godne zaufania(20%) i  mniej przyjazne konsumentowi (13%). Te dane podwajają się w przypadku grupy wiekowej 25-64.

Dane wskazują, że młodzież jest bardziej otwarta na promocje typu user generated contens. Jednak młodzież zdecydowanie bardziej woli tworzyć tego typu reklamę niż być jej odbiorcą.

Autor: Źródło BizReport - Karolina Sikora

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas