Reklama2009-06-02
0

Rozpoczęła się wizerunkowa kampania Bridgestone (wideo)

W telewizji, prasie i internecie jest prowadzona wizerunkowakampania reklamowa opon Bridgestone. Akcja przebiega pod hasłem"Passion for Excellence".

Wizerunkowa kampania reklamowa opon Bridgestone podkreśla, żezapewniają one bezpieczną i przyjemną jazdę w różnych warunkach. -W kampanii chcemy poinformować klientów o szerokim asortymencietechnologicznie zaawansowanych opon wysokiej jakości oferowanychzarówno na potrzeby rynku konsumenckiego, jak i komercyjnego -opisuje Armand Dahi, dyrektor zarządzający Bridgestone SalesPolska. Przekaz ma również budować ekspercki wizerunek tejfirmy.



Akcja jest prowadzona w telewizji (TVP1, TVP2, TVP Info, TVN,TVN7, TVN24, TVN CNBC, TVN Turbo, Polsat, Polsat Sport, PolsatPlay, TV4 oraz stacje tematyczne), prasie (Auto Świat, Polityka,Newsweek, Przekrój, Wprost, Motor, Focus, Auto Moto, NationalGeographic, Auto Motor i Sport, Logo, Top Gear, Forbes, WRC) orazinternecie (Money.pl, Bankier.pl, Parkiet.com, Moto.pl, Sport.pl,Moto.onet.pl). Kreację kampanii - zaplanowanej do połowy listopada- przygotowała agencja reklamowa DDB Berlin, adaptacją zajął sięjej polski oddział, natomiast media zaplanował i kupił dom mediowyPHD.

Autor:tw

Więcej informacji:Bridgestone

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas