Rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa neostrady TP oparta na wizerunku Serca i Rozumu. Akcję przygotowały Publicis i Mediaegde:cia.
W nowej kampanii reklamowej neostrady TP Serce i Rozum w zabawny sposób pokazują zalety tej usługi. Spot, w którym bohaterowie zasiedzieli się przez komputerem, podkreśla, że neostradę można teraz wziąć bezpłatnie na próbę przez miesiąc. Natomiast przekaz pokazujący awarię i błyskawiczną naprawę tej usługi reklamuje szybkie pogotowie techniczne TP.
Przypomnijmy, że Serce i Rozum występują w kampaniach różnych usług Telekomunikacji Polskiej od połowy br. Poprzednie reklamy neostrady z udziałem tych bohaterów wspierały obniżkę jej cen (więcej na ten temat). Obecnie Serce i Rozum reklamują też pakiety telewizyjne TP (więcej).
Kreacją kampanii przygotowała agencja reklamowa Publicis, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediaegde:cia.